УДХТУ (Український державний хіміко-технологічний університет)

Ми у соціальних мережах:

Допомога абітурієнту або як стати студентом!!!

Безкоштовний консультаційний центр з подачі електронних заяв працює Пн-Пт – з 7:00 до 19:00, Сб – з 7:00 до 17:00

ауд. 350 – консультації з вибору спеціальностей, ВНЗ та пріоритетів;

ауд. 270 – подача електронних заяв.

пр. Гагаріна, 8, тел.(056) 47-34-49

 

1. Перший крок для подачі електронних заяв

1.1. Визначитись зі спеціальностями (до п’яти), на які Ви бажаєте вступити.

1.2. Визначитись з ВНЗ, в яких є ці спеціальності.

1.3. Перевірити відповідність ваших предметів ЗНО спеціальностям в цих ВНЗ, звернувши увагу на вагові коефіцієнти.

1.4. Розставити пріоритети обраним спеціальностям та ВНЗ.

2. Подача електронної заяви

2.1. Самостійно подати електронну заяву на сайті http://ez.osvitavsim.org.ua. або звернутись до спеціалістів нашого безкоштовного консультаційного центру, що знаходиться за адресою: м. Дніпро, пр. Гагаріна, 8, для кваліфікованої допомоги в період з 11 до 27 липня 2016 року.

При собі мати оригінали документів для подачі заяв:

  • паспорт або свідотство про народження;
  • атестат та додаток до нього;
  • сертифікати ЗНО 2016 року.

2.2. Вступник подає заяву особисто!!!

2.3. Слідкуйте за статусом заяв до 27 липня в особистому кабінеті:

  • "Зареєстровано в Єдиній базі";
  • "Потребує уточнення вступником";
  • "Зареєстровано у вищому навчальному закладі";
  • "Допущено до конкурсу";
  • "Відмовлено вищим навчальним закладом";
  • "Скасовано вступником (або вищим навчальним закладом)";
  • "Рекомендовано до зарахування";
  • "Виключено зі списку рекомендованих";
  • "Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)";
  • "Включено до наказу".

3. 01 серпня перевірити свій особистий кабінет та дізнатись, куди Ви вступили на бюджет.

4. З 01 до 05 серпня підготувати та подати повний комплект документів до ВНЗ де Ви рекомендовані на бюджетне місце.

 

Робота системи «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» (далі – «Подання заяв в електронній формі») регламентується Умовами прийому до ВНЗ України у 2016 році та Порядком подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України № 1085 від 15.10.2015 року, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.11.2015 року.

Системою «Подання заяв в електронній формі» зможуть скористатися у повній мірі тільки вступники, які мають атестат про повну загальну середню освіту та сертифікат ЗНО 2016 року і бажають вступити на денну форму навчання за ступненями молодший бакалавр, бакалавр (магістр і спеціаліст медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) Тільки введення правильних та достовірних даних надають Вам можливість прийняти участь у конкурсному відборі та при успішному його проходженні бути рекомендованими до зарахування в обраний вищий навчальний заклад.

1.1. Реєстрація в системі «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» Зайдіть на сторінку системи «Подання заяв в електронній формі» за адресою http://ez.osvitavsim.org.ua/.

Для початку роботи необхідно зареєструватись у системі. Після ознайомлення з вищевказаними законодавчо-нормативними документами у вікні «Заповнити анкету вступника» натисніть «Реєстрація» для переходу до сторінки «Анкета вступника».

 

Для РЕЄСТРАЦІЇ уважно заповніть у новому вікні всі поля достовірними даними.

Зверніть увагу! Перед тим як встановити позначки ви повинні ознайомитись з Умовами прийому, вимогами до вступників для подачі електронних заяв та інформацією щодо надання згоди на обробку персональних даних.

2.1. Поля, які необхідно заповнити:

Логін – можете ввести бажаний для Вас логін. Він має включати латинські літери та/або цифри. Після введення логіну система автоматично перевірить його на співпадіння з уже існуючими. У випадку, якщо буде зафіксовано ідентичність логінів, Вам буде видано попередження. Для вирішення проблеми Вам треба створити унікальний логін.

Адреса електронної пошти – введіть адресу своєї діючої електронної пошти. На цю адресу Вам надійде логін та пароль доступу до системи.

Номер сертифікату ЗНО – 7 цифр номера сертифікату.

Пін-код – 4 цифри пін-коду сертифікату ЗНО.

Рік отримання – оберіть з випадаючого списку рік отримання сертифікату ЗНО.

Cерія атестата – серія атестата про повну загальну середню освіту – дві літери.

Номер атестата – номер атестата про повну загальну середню освіту – 8 цифр.

Середній бал атестата – середній бал атестата про повну загальну середню освіту.

ВАЖЛИВО! При введенні даних середнього балу атестата про повну загальну середню освіту будьте дуже уважні, оскільки ці дані Ви надалі змінити не зможете і всі електронні заяви будуть подані саме з цим балом.

Якщо навчальний заклад при перевірці виявить помилкові дані про середній бал атестату, він має право відмовити Вам в участі у конкурсному відборі.

Після заповнення форми натисніть кнопку «Далі».

ВАЖЛИВО! В системі «Подання заяв в електронній формі» можуть брати участь тільки особи, які мають сертифікат ЗНО 2016 року та атестат про повну загальну середню освіту. Системою буде надіслано запит до ЄДЕБО для перевірки правильності внесених даних.

2.2. Завершення реєстрації

В якості підтвердження вказаних даних в ЄДЕБО буде створено обліковий запис, логін та пароль якого надалі буде Вашим для доступу до особистого «Кабінету вступника» системи «Подання заяв в електронній формі».

У разі успішної реєстрації Ви отримаєте на екрані повідомлення. У цьому повідомленні також буде відображений ЛОГІН та надано ПАРОЛЬ для входу в електронний «Кабінет вступника».

На вказаний e-mail Вам також надійде повідомлення з логіном та паролем (не знищуйте його!)

 

3.1. Вхід в електронний кабінет

Успішна реєстрація в системі «Подання заяв в електронній формі» надає можливість увійти до електронного «Кабінету вступника» на сайті http://ez.osvitavsim.org.ua/. Кнопка «Вхід» знаходиться на головній сторінці у правому верхньому кутку вікна.

Після заповнення форми натисніть кнопку «Далі».

Якщо Ви забули пароль від особистого електронного кабінету натисніть кнопку «Забув пароль» у правому верхньому кутку вікна.

У вікні, що відкрилося введіть логін, дані сертифікату ЗНО та символи з малюнку нижче:

Після заповнення форми натисніть кнопку «Далі».

На екрані з’явиться повідомлення щодо зміни паролю від електронного кабінету.

Лист з новим паролем Ви знайдете на електронній пошті, яку було вказано при Реєстрації:

Зверніть увагу! У випадку, якщо після вводу логіну та паролю знову завантажується головна сторінка, необхідно «очистити» історію та кеш браузера за весь період або змінити браузер.

3.2. Внесення даних у "Кабінеті вступника"

Після успішної авторизації відкриється вікно електронного «Кабінету вступника» системи «Подання заяв в електронній формі», з інформацією про Ваш атестат та сертифікат ЗНО.

У «Кабінеті вступника»:

  • заповніть обов’язкові особисті дані для подання електронних заяв (номер мобільного та домашнього (стаціонарного) телефону;
  • можливо переглянути бали предметів для вступу;
  • здійсніть подання заяв до ВНЗ України та переглядайте їх поточний стан.

Зверніть увагу! Після подання хоча б однієї заяви до навчального закладу редагування середнього балу буде недоступним. З питань корегування середнього балу, якщо є подані заяви необхідно звернутися безпосередньо до навчального закладу, в який подано заяву.

3.3. Процедура заповнення обов'язкових даних

До уваги! Ви не зможете розпочати подання заяв без внесення обов'язкових даних. Для їх заповнення натисніть кнопку «Змінити» або «Перейти до заповнення даних» в нижній частині вікна.

Важливо! При заповненні обов’язкових даних поля: стать, громадянство та дата народження заповнюються автоматично на підставі даних атестату та сертифікату ЗНО 2016 року та не змінюються.

Контактні телефони потрібні для оперативного зв'язку ВНЗ з вступником. Співробітники приймальних комісій потребують оперативного зв'язку зі вступниками чи їх батьками, тому вкажіть декілька телефонних номерів для зв'язку.

Номер Вашого мобільного телефону є обов'язковим полем, без заповнення яких у Вас не буде змоги подавати заяви в системі «Подання заяв в електронній формі».

Після заповнення обов'язкових особистих даних вступника натисніть кнопку «Зберегти».

 

4.1. Порядок подання електронних заяв

Для подання заяви на вступ до вищого навчального закладу натисніть на посилання «Подати заяву», після чого з'явиться форма подання заяви до ВНЗ.

Обрати вищий навчальний заклад можна у два способи, поставивши відповідну відмітку у формі пошуку:

  • за розташуванням вищого навчального закладу;
  • за бажаною спеціальністю навчання.

4.2. Пошук вищого навчального закладу за місцем його розташування

Якщо Ви знаєте, до якого вищого навчального закладу бажаєте подати заяву, оберіть пошук за розташуванням. Для цього поставте відмітку «За розташуванням».

У формі пошуку вищого навчального закладу за розташуванням необхідно обрати (у визначеному порядку):

  • Область;
  • Населений пункт;
  • Вищий навчальний заклад;
  • Спеціальність;
  • Факультет;
  • Спеціалізацію (освітню програму) – (якщо вона існує);
  • Пріоритет заяви (при поданні заяви на спеціальність (спеціалізацію), на якій передбачено прийом за кошти держаного бюджету);
  • Встановіть позначку «За кошти фізичних або юридичних осіб (контракт)» (для подання заяви на спеціальність (спеціалізацію) на якій не передбачається прийом за кошти державного бюджету, кількість подання таких заяв не обмежується).

4.3. Пошук вищого навчального закладу за спеціальністю

Якщо Ви ще не визначились, до якого вищого навчального закладу бажаєте подати заяву, оберіть пошук за спеціальністю.

У формі пошуку вищого навчального закладу за напрямом необхідно обрати:

  • Спеціальність;
  • Населений пункт;
  • Вищий навчальний заклад;
  • Факультет;
  • Спеціалізація (освітню програму) – (якщо вона існує);
  • Пріоритет заяви (при поданні заяви на спеціальність (спеціалізацію), на якій передбачено прийом за кошти держаного бюджету);
  • Встановіть позначку «За кошти фізичних або юридичних осіб (контракт)» (для подання заяви на спеціальність (спеціалізацію) на якій не передбачається прийом за кошти державного бюджету, кількість подання таких заяв не обмежується).

УВАГА! Якщо перелік «активний» (дозволяє робити вибір) це означає, що Ви повинні обов'язково обрати якийсь із запропонованих варіантів. Доки всі поля доступні для вибору не будуть заповнені, Ви не зможете надіслати заяву до вищого навчального закладу. Якщо в переліку є поля, дані в яких відсутні (не дозволяє робити вибір), це означає, що при обраних вище варіантах це поле не актуальне і його заповнювати не потрібно.

4.4. Додаткові дані заяви

При поданні електронної заяви зазначте, чи маєте потребу у гуртожитку та поставте позначку про ознайомлення з правилами прийому дo обраного вищого навчального закладу:

4.5. Скасування заяви вступником

У разі помилкового подання заяви Ви маєте можливість СКАСУВАТИ спробу подання заяви, якщо її ще не оброблено навчальним закладом. Для цього натисніть «Скасувати» у відповідній заяві.

4.6. Стан розгляду заяв

Після подання заяви на вступ Вам необхідно чекати повідомлення щодо результатів розгляду Вашої заяви у ВНЗ.

В залежності від стану розгляду Вашої заяви її статуси змінюються.

Нижче зазначено можливі статуси електронної заяви:

Зареєстровано в ЄДЕБО – підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником вищого навчального закладу.

Потребує уточнення вступником – електронну заяву прийнято ВНЗ до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Після присвоєння електронній заяві цього статусу ВНЗ зобов'язаний невідкладно надіслати вступнику повідомлення з переліком даних, які потребують уточнення, та в який спосіб їх необхідно подати.

Зареєстровано у ВНЗ – електронну заяву прийнято у ВНЗ до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі.

Допущено до конкурсу – власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі.

Відмовлено ВНЗ – власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу ВНЗ зазначає причину відмови.

Скасовано вступником (або ВНЗ) – спроба подання заяви вважається невикористаною у наступних випадках:

Подану електронну заяву скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у ВНЗ» або «Потребує уточнення абітурієнтом».

Подану заяву анульовано навчальним закладом за рішенням приймальної комісії до моменту встановлення статусу «Рекомендовано до зарахування» за умови, що НЗ виявлено технічну помилку, зроблену під час внесення даних до ЄДЕБО, з обов’язковим зазначенням причини скасування.

У разі присвоєння цього статусу заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в ЄДЕБО.

Рекомендовано до зарахування – інформація про проходження вступником конкурсного відбору на навчання за кошти державного бюджету у термін до 5 серпня 2016 р. або за кошти фізичних та юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання за кошти державного бюджету вступник зобов'язаний виконати вимоги Умов Прийому на 2016 р., затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 15 жовтня 2015 року № 1085 (далі – Умови прийому).

Виключено із списку рекомендованих – вступник втратив право бути зарахованим на навчання до обраного ВНЗ у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням, зарахуванням на навчання до іншого НЗ тощо. При встановленні заяві такого статусу ВНЗ обов’язково зазначає причину виключення.

Включено до наказу – наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до ВНЗ.

Зверніть увагу! Заява подана до обраного ВНЗ особисто (в паперовому вигляді) відображається в електронному кабінеті на початковому етапі зі статусом «Зареєстровано у ВНЗ». Подальша історія зміни статусів аналогічна вищезгаданим.

Бажаємо успіхів!

 

ЗАПИТАННЯ:

1.1. Якими нормативно-правовими документами регламентується подання електронних заяв під час вступної кампанії у 2016 році?

ВІДПОВІДЬ:

Подання електронних заяв на сайті http://ez.osvitavsim.org.ua/ регламентується Умовами прийому до вищих навчальних закладів України у 2016 році (далі – Умови прийому) та Порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів (далі – Порядок подання заяв в електронній формі), які затверджені наказом Міністерства освіти України № 1085 від 15.10.2015 року, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.11.2015 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 622 від 06.06.2016.

ЗАПИТАННЯ:

1.2. У які строки проводяться заходи вступної кампанії?

ВІДПОВІДЬ:

Рейтинговий список вступників – це список вступників за черговістю зарахування на навчання відповідно до цих Умов та правил прийому до вищого навчального закладу.

Відповідно до вказаних нижче строків, які визначаються розділом 5 Умов прийому:

  • 11 липня 2016 р. розпочинається прийом заяв та документів від вступників на навчання на основі повної загальної середньої освіти (далі – ПЗСО) на денну форму навчання.
  • 27 липня 2016 р. закінчується прийом документів від вступників на денну форму навчання на основі ПЗСО.
  • 20 липня 2016 р. закінчується прийому заяв та документів від осіб, які мають проходити співбесіди, творчі конкурси, складати вступні іспити, що проводить вищий навчальний заклад

Рейтинговий список вступників, які вступають на основі ПЗСО, із зазначенням рекомендованих до зарахування оприлюднюється не пізніше 12 години 1 серпня.

Зарахування вступників на денну форму навчання на основі ПЗСО відбувається:

  • за державним замовленням – не пізніше 12 години 6 серпня;
  • за кошти фізичних та юридичних осіб – не пізніше 12 серпня.

ЗАПИТАННЯ:

1.3. При встановленні яких статусів заяви в електронному кабінеті абітурієнт повинен подати оригінали документів до приймальної (відбіркової) комісії навчального закладу?

ВІДПОВІДЬ:

Якщо в електронному кабінеті вступника заяві встановлено статус «Рекомендовано до зарахування», вступник повинен подати оригінали документів до приймальної (відбіркової) комісії обраного навчального закладу.

Примітка: У випадку, коли вступник бажає отримувати паралельно вищу освіту на двох напрямах (спеціальностях), то оригінали документів повинні знаходитись у НЗ, де освіта здобувається за державним замовленням. До навчального закладу, де він буде навчатися за кошти фізичних (юридичних) осіб потрібно обов’язково подати завірені копії, з довідкою про місцезнаходження оригіналу.

ЗАПИТАННЯ:

1.4. Чи можливо побачити в електронному кабінеті інформацію про навчальний заклад, куди вступник подав заяву?

ВІДПОВІДЬ:

При поданні електронної заяви в кабінеті вступника відображається контактна інформація приймальної та відбіркової комісії та місцезнаходження навчального закладу.

ЗАПИТАННЯ:

1.5. Що означає поле "Приорітет" (заяви)?

ВІДПОВІДЬ:

"Приорітет" (заяви) – це поле, де вступник може зазначити приорітетність (першочерговість) поданої заяви на напрям/спеціальність у навчальному закладі.

Увага! Приорітет використовується в межах одного навчального закладу. Вступник не може подавати декілька заяв з однаковим приорітетом.

Змінювати приорітет можливо, якщо заява має статуси:

  • Зареєстровано у ВНЗ;
  • Зареєстровано в ЄДЕБО;
  • Допущено до конкурсу.

ЗАПИТАННЯ:

1.6. Куди звертатись із запитаннями щодо правильності подання заяви в електронному вигляді?

ВІДПОВІДЬ:

У випадку, якщо у Вас виникли проблеми стосовно поданих заяв звертайтесь до представників приймальної або відбіркової комісій обраного навчального закладу.

Контактна інформація та місцезнаходження ВНЗ знаходиться в електронному кабінеті вступника.

ЗАПИТАННЯ:

1.7. Чи надійною є система електронної реєстрації? Наскільки (і як) захищена приватна інформація?

ВІДПОВІДЬ:

Реєстрація в системі «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» не потребує надання вступником будь-якої персональної інформації. Вступник лише вводить номер та серію свого атестата про повну загальну середню освіту та номер і пін-код сертифіката ЗНО.

Зверніть увагу, що тільки за умов, якщо всі три параметри було введено коректно та співпадуть ПІБ в атестаті та сертифікаті, активується власний кабінет, який містить необхідні відомості для вступу до ВНЗ.

ЗАПИТАННЯ:

1.8. Чи потрібно дублювати подання документів (і через Інтернет, і особисто)?

ВІДПОВІДЬ:

Не потрібно. Відповідно до Умов прийомудо вищих навчальних закладів України в 2016 році вступники на основі повної загальної середньої освіти на денну форму навчання подають заяви тільки в електронній формі, крім освіб які мають право на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів на основі повної загальної середньої освіти (розділ VIII цих Умов), зарахування за співбесідою (розділ Х цих Умов) та зарахування за квотами (розділ ХІ цих Умов). Після рекомендації на зарахування потрібно принести оригінали.

 

ЗАПИТАННЯ:

2.1. Чи можуть подавати електронні заяви випускники шкіл минулих років?

ВІДПОВІДЬ:

Згідно п.1 розділу II Порядку подання заяв в електронній формі такі заяви можуть подавати вступники, які беруть участь у конкурсному відборі на основі атестата про повну загальну середню освіту та сертифікату зовнішнього незалежного оцінювання, виданого у 2016 році, з конкурсних предметів, визначених Умовами прийому та правилами прийому до вищих навчальних закладів, та не мають підстав для особливих умов зарахування.

Примітка: Прізвище, ім'я, по-батькові вступника у сертифікаті зовнішнього незалежного оцінювання різних років повинно збігатися з прізвищем, ім’ям, по-батькові вступника в атестаті про повну загальну середню освіту.

ЗАПИТАННЯ:

2.2. Якщо ПІБ у паспорті персони відрізняється від ПІБ, яке вказано в атестаті та сертифікаті ЗНО, чи можливо подавати електронну заявку?

ВІДПОВІДЬ:

У такому випадку подавати електронну заяву неможливо, тому що при внесенні даних сертифікату ЗНО та атестату про повну загальну середню освіту проводиться ідентифікація персони.

ЗАПИТАННЯ:

2.3 Чи буде враховуватись наявність пільги або право на першочергове зарахування при поданні електронної заяви?

ВІДПОВІДЬ:

Пільги або право на першочергове зарахування при поданні електронної заяви врахувати неможливо. Наявність даних переваг абітурієнт зобов’язаний пред’являти особисто у строки, визначені для прийому документів. Тільки в такому випадку вони вважаються дійсними для участі в конкурсному відборі.

ЗАПИТАННЯ:

2.4. Яким чином перевести середній бал атестату з 12-бальної системи в 200-бальну, якщо на момент випуску зі школи середній бал не рахували?

ВІДПОВІДЬ:

Для підрахунку середнього балу в атестаті про повну загальну середню освіту необхідно суму оцінок з усіх предметів та екзаменів, що вказані в додатку до атестату, поділити на кількість цих предметів та екзаменів.

Наприклад:

Предмети:

  1. Українська мова – 8
  2. Українська література – 9
  3. Математика – 10
  4. Історія – 8
  5. Іноземна мова – 11

Екзамени:

  1. Географія – 10
  2. Алгебра – 9
  3. Історія – 8

Сума: 8+9+10+8+11+10+9+8=73

Ділення: 73/8=9,1

Після виконаних дій переведіть отримані результати у 200-бальну шкалу за наведеною таблицею:

Переведення: 9,1 => 172,4

ЗАПИТАННЯ:

2.5. Яким чином перевести середній бал атестату з 5-бальної системи в 12-бальну, якщо на момент випуску зі школи середній бал не рахували?

ВІДПОВІДЬ:

Згідно п.2 розділу VII Умов прийому 2016 р. Оцінки з документа про повну загальну середню освіту, які виставлені за 5-бальною шкалою, враховуються таким чином: “3” відповідає “6”, “4” відповідає “9”, “5” відповідає “12”.

Таблицю переведення середньго балу атестату з 12-бальної системи в 60-бальну розміщено в пункті 2.4 розділу "Питання-відповіді".

5-бальна 12-бальна
3 6
4 9
5 12

ЗАПИТАННЯ:

2.6. Чи можу я подати електронну заяву, якщо результати трьох потрібних предметів уже відомі, а результат четвертого предмету, який не потрібен для вступу в обраний ВНЗ ще не надійшов?

ВІДПОВІДЬ:

У випадку, якщо Ви отримали ще не всі результати ЗНО, але бали по трьох предметах, які потрібні для подання заяв в обраний ВНЗ уже відображаються, Ви маєте можливість подавати електронні заяви.

 

ЗАПИТАННЯ:

3.1. У навчальні заклади яких рівнів акредитації можливо подавати електронну заяву?

ВІДПОВІДЬ:

Вступник може подати електронну заяву в навчальні заклади I – IV рівнів акредитації, а саме: технікум (училище), коледж, інститут, університет, академія, консерваторія (музична академія) та їх філії.

ЗАПИТАННЯ:

3.2. Для навчання за якими ступенями можливо подавати електронні заяви?

ВІДПОВІДЬ:

Електронні заяви можливо подавати для навчання на основі атестату про повну загальну середню освіту та сертифікату ЗНО 2016 року на ступені: молодший бакалавр, бакалавр, спеціаліст медичного та ветеринарно-медичного спрямування та магістр медичного та ветеринарно-медичного спрямування.

ЗАПИТАННЯ:

3.3. На які форми навчання можливо подавати електронні заяви?

ВІДПОВІДЬ:

Електронні заяви можливо подавати тільки на денну форму навчання.

ЗАПИТАННЯ:

3.4. Чому у системі немає деяких ВНЗ?

ВІДПОВІДЬ:

У системі відображені пропозиції ВНЗ у тій відповідності, якої дотримувалися навчальні заклади під час заповнення даних до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – ЄДЕБО).

Можливість подання електронних заяв до ВНЗ визначається виключно навчальним закладом. У випадку, якщо ВНЗ не надав такої можливості, Ви не зможете знайти його (або в ньому спеціальність) в поданому переліку особистого електронного кабінету.

З даними питаннями звертайтесь, безпосередньо до обраного Вами навчального закладу.

ЗАПИТАННЯ:

3.5. Як і коли подавати медичну довідку для вступу?

ВІДПОВІДЬ:

Медична довідка (форми № 086-о) являється необов’язковим документом при поданні заяв (електронних чи у паперовому вигляді). Термін дії медичної довідки – 1 рік. При поданні документів у паперовому вигляді Ви повинні пред’явити оригінал, а при поданні електронної заяви вкажіть дату її видачі в кабінеті вступника та пред’явіть пізніше – при поданні оригіналів документів.

ЗАПИТАННЯ:

3.6. Чому в деяких навчальних закладах не відображаються факультети або спеціальності?

ВІДПОВІДЬ:

У системі відображені пропозиції ВНЗ у тій відповідності, якої дотримувались навчальні заклади під час заповнення даних до ЄДЕБО.

Якщо під час створення пропозицій навчальний заклад не вказував структурний підрозділ (факультет) або спеціалізацію (для ВНЗ дана інформація не являється обов’язковою), під час заповнення форми для подання електронних заяв ці поля заповнювати не потрібно.

За додатковими роз’ясненнями звертайтесь безпосередньо до обраного Вами навчального закладу.

ЗАПИТАННЯ:

3.7. Який кваліфікаційний рівень/ступінь потрібно обирати, якщо я бажаю вступити до медичного або ветеринарно-медичного навчального закладу?

ВІДПОВІДЬ:

Для подання заяв у ВНЗ медичного та ветеринарно-медичного спрямування Ви можете обирати ступені:

  • Спеціаліст медичного та ветеринарно-медичного спрямування;
  • Магістр медичного та ветеринарно-медичного спрямування.

Примітки! Медичні та ветеринарно-медичні ВНЗ не здійснюють підготовку фахівців за ступенем бакалавр.

 

ЗАПИТАННЯ:

4.1. Чи потрібно надсилати листи на електронну адресу навчального закладу?

ВІДПОВІДЬ:

Ні, не потрібно. ВНЗ працює в системі «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів». Вся інформація про ВНЗ та вступника знаходиться в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, тому дублювати лист на приватну електронну адресу не потрібно. Вступник взагалі не надсилає листи. Він обирає навчальний заклад, факультет, спеціальність, спеціалізацію (освітню програму). Після цього клікає «Відправити заяву» та бере участь у конкурсному відборі для вступу.

ЗАПИТАННЯ:

4.2. Коли я отримаю відповідь від ВНЗ про те, що моя заява надійшла?

ВІДПОВІДЬ:

Згідно п. 2 розділу III Порядку подання заяв в електронній формі, зміна статусу електронної заяви та прийняття її до розгляду «електронна заява із статусом «Зареєстровано в Єдиній базі» розглядається приймальною комісією вищого навчального закладу не пізніше закінчення наступного робочого дня з дати встановлення їй відповідного статусу, а та, якій зазначений статус встановлено 20 липня, – до 12.00 години поточного робочого дня. Поточний статус заяви відображається в особистому кабінеті вступника із значеннями: «Заяву зареєстровано у ВНЗ» або «Заява потребує уточнення абітурієнтом».

ЗАПИТАННЯ:

4.3. Яку відповідь повинні надіслати з ВНЗ після того, як я відправив заяву?

ВІДПОВІДЬ:

В залежності від стану розгляду Вашої заяви її статуси змінюються. Можливі статуси електронної заяви:

Зареєстровано в ЄДЕБО – підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником вищого навчального закладу.

Потребує уточнення абітурієнтом – електронну заяву прийнято ВНЗ до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Після присвоєння електронній заяві цього статусу ВНЗ зобов'язаний невідкладно надіслати вступнику повідомлення з переліком даних, які потребують уточнення, та в який спосіб їх необхідно подати.

Зареєстровано у ВНЗ – електронну заяву прийнято у ВНЗ до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі.

Допущено до конкурсу – власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі.

Відмовлено ВНЗ – власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу ВНЗ зазначає причину відмови.

Скасовано абітурієнтом (або ВНЗ) – спроба подання заяви вважається невикористаною у наступних випадках::

  • Подану електронну заяву скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у ВНЗ» або «Потребує уточнення абітурієнтом».
  • Подану заяву анульовано навчальним закладом за рішенням приймальної комісії до моменту встановлення статусу «Рекомендовано до зарахування» за умови, що НЗ виявлено технічну помилку, зроблену під час внесення даних до ЄДЕБО, з обов’язковим зазначенням причини скасування. У разі присвоєння цього статусу заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в ЄДЕБО.

Рекомендовано до зарахування – інформація про проходження вступником конкурсного відбору на навчання за кошти державного бюджету у термін до 5 серпня 2016 р. або за кошти фізичних та юридичних осіб у термін до 10 серпня 2016 р.. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання за кошти державного бюджету вступник зобов'язаний виконати вимоги абзацу другого пункту 1 розділу XVII Умов Прийому на 2016 р., затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 15 жовтня 2015 року № 1085 (далі – Умови прийому).

Виключено із списку рекомендованих – вступник втратив право бути зарахованим на навчання до обраного ВНЗ у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням, зарахуванням на навчання до іншого НЗ тощо. При встановленні заяві такого статусу ВНЗ обов’язково зазначає причину виключення.

Включено до наказу – наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до ВНЗ.

ЗАПИТАННЯ:

4.4. Чи можу я звернусь до суду, якщо мою електронну заяву не розглянули у ВНЗ?

ВІДПОВІДЬ:

Нема підстав для звернення до суду. Впродовж доби Вам підтвердять, чи берете Ви участь

у конкурсному відборі для вступу до ВНЗ.

ЗАПИТАННЯ:

4.5. Скільки заяв я можу подати і як система відслідкує, чи не перевиконав я норму?

ВІДПОВІДЬ:

Система «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» автоматично відстежує кількість поданих заяв до ВНЗ та не дозволяє подання заяв поза встановленими правилами (тобто у Вас є можливість подати 15 заяв на п’ять спеціальностей (спеціалізацій), на яких передбачено прийом за кошти державного бюджету).

Подати 16-ту заяву на спеціальність (спеціалізацію), на якій передбачено прийом за кошти державного бюджету Вам не вдасться. Система видасть повідомлення з текстом «Перевищено ліміт кількості поданих заяв».

Зверніть увагу! Подання заяв в електронній формі на спеціальності (спеціалізації) на контрактну форму фінансування, не обмежується.

ЗАПИТАННЯ:

4.6. Що робити, якщо я використав усі спроби подання заяв до ВНЗ, але хочу подати заяву до ще одного ВНЗ?

ВІДПОВІДЬ:

Якщо ВНЗ вже прийняли до розгляду Ваші заяви, відхилити їх, відповідно до нормативних документів про систему «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів», неможливо.

Примітка: У виключних випадках ВНЗ за рішенням приймальної комісії може скасувати подану Вами електронну заяву.

ЗАПИТАННЯ:

4.7. Куди звертатись, якщо у Кабінеті вступника вже змінено статус на відмінний від «Заяву зареєстровано в ЄДЕБО», але номер особової справи не відображається?

ВІДПОВІДЬ:  

З питаннями, які стосуються заяв після їх надходження до ВНЗ звертайтесь виключно до приймальної (відбіркової) комісій.

ЗАПИТАННЯ:

4.8. Чому на різних спеціальностях (спеціалізаціях) у різних ВНЗ маю різні рейтингові бали?

ВІДПОВІДЬ:

В залежності від набору предметів до конкретного ВНЗ, що встановлені ними у пропозиціях на вступ, з Вашого сертифікату підбираються потрібні предмети.

ЗАПИТАННЯ:

4.9. Після подання заяви до обраного ВНЗ, в який момент потрібно вказувати набір предметів з яких я складала ЗНО, що будуть рахуватися при вступі?

ВІДПОВІДЬ:

Перед поданням електронної заяви, Ви повинні ознайомитися з Правилами прийому до обраного ВНЗ, де зазначається перелік предметів для потрібної Вам спеціальності (спеціалізації). У випадку, якщо визначений перелік предметів у ВНЗ співпадає з наявними у Вашому сертифікаті під час подання заяви, вони автоматично виберуться.

ЗАПИТАННЯ:

4.10. Що робити, якщо статус моєї заяви «Допущено до конкурсу», але на сайті Інформаційної системи «Конкурс»http://vstup.info знайти себе в рейтингових списках не можу?

ВІДПОВІДЬ:

Варто зауважити, що інформаційна система «Конкурс» проводить оновлення один раз на добу. Тому навіть у разі, якщо Ваша заява має статус «Допущено до конкурсу», але Ви не знаходите свого прізвища у рейтингових списках у цій системі, зачекайте оновлення системи.

Зверніть увагу! Спеціалісти служби підтримки подання заяв в електронному вигляді консультують абітурієнтів тільки з питань реєстрації на сайті http://ez.osvitavsim.org.ua/.

Інформаційна система «Конкурс» отримує дані про вступників з Єдиної бази, але підпорядковується громадській організації «Центр освітньої політики», тому за телефоном технічної підтримки з питань реєстрації ми не маємо можливості надати консультацію по роботі системи «Конкурс».

Наприклад: наявність абітурієнтів у рейтинговому списку навчального закладу, порядок розміщення вступників у списку, відображення конкурсного балу та наявності пільг, права на першочергове зарахування тощо.

 

ЗАПИТАННЯ:

5.1. Де ознайомитись із тим, як подавати електронну заяву для участі в конкурсному відборі до ВНЗ?

ВІДПОВІДЬ:

Ознайомитись з Інструкцією по роботі з системою «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» можна на сайті http://ez.osvitavsim.org.ua. Інструкція знаходиться на центральній панелі головної сторінки системи.

ЗАПИТАННЯ:

5.2. Не можу увійти у систему під своїм логіном. Видає помилку: «Не вдалося виконати запит. Виникли технічні проблеми. Повторіть спробу пізніше». Що робити у такому випадку?

ВІДПОВІДЬ:

Скоріш за все, причиною цього є неправильно введена адреса сайту для електронного подання. Можливо, Ви заходите за адресою http://osvitavsim.org.ua/, хоча потрібно використовувати адресу http://ez.osvitavsim.org.ua/. Будь ласка, ще раз уважно перечитайте інструкцію перед тим, як скористатися системою.

ЗАПИТАННЯ:

5.3. Після того, як я вводжу логін та пароль, мене знову повертає на головну сторінку. Але замість слова «Реєстрація» стоїть мій Логін, а посилання на профайл немає і переходу до нього не відбулося.

ВІДПОВІДЬ:

У такому випадку пропонуємо Вам «очистити» історію та кеш браузера за весь період або змінити браузер.

ЗАПИТАННЯ:

5.4. Куди звертатись, якщо виникли проблеми під час реєстрації або входу в електронний кабінет?

ВІДПОВІДЬ:

У разі виникнення проблем під час процесу реєстрації або входу в електронний кабінет Ви можете надсилати звернення спеціалістам ЄДЕБО. На центральній панелі головної сторінки потрібно натиснути кнопку «Контакти»:

У вікні, що з’явилося заповніть відповідні поля та натисніть на стрілку «Далі».

ЗАПИТАННЯ:

5.5. Що робити у випадку, якщо я забув пароль?

ВІДПОВІДЬ:

Якщо Ви забули пароль від особистого електронного кабінету натисніть кнопку «Забув пароль» у правому кутку верхньої панелі.

У випадаючому вікні введіть логін, дані сертифікату ЗНО та символи з малюнку нижче:

Після заповнення форми натисніть кнопку «Далі».

На екрані з’явиться форма з повідомленням, щодо зміни паролю від електронного кабінету.

Для того, щоб переглянути новий пароль від електронного кабінету вступника, потрібно зайти на електронну пошту, яку Ви вказували при Реєстрації і переглянути лист зі схожим змістом.

ЗАПИТАННЯ:

5.6. Чому я не можу змінити «Обов’язкові дані» в кабінеті вступника?

ВІДПОВІДЬ:

Можливість змінювати «обов’язкові дані» в кабінеті вступника блокується після того, як в ЄДЕБО опиняється хоч одна Ваша заява (електронна чи подана особисто до ВНЗ).

 

ЗАПИТАННЯ:

6.1. Чи можливо змінити середній бал атестату в електронному кабінеті вступника?

ВІДПОВІДЬ:

Середній бал атестату можливо змінити в електронному кабінеті вступника, до моменту подання першої заяви до навчального закладу.

Зверніть увагу! Після подання хоча б однієї заяви до навчального закладу редагування середнього балу буде недоступним. З питань корегування середнього балу, якщо є подані заяви необхідно звернутися безпосередньо до навчального закладу, в який подано заяву.

ЗАПИТАННЯ:

6.2. Яким чином можна змінити середній бал атестату, якщо заяви в електронному кабінеті мають статус, відмінний від «Заяву зареєстровано в ЄДЕБО»?

ВІДПОВІДЬ:

Редагування середнього балу атестату за умови статусів, відмінних від «Заяву зареєстровано в ЄДЕБО», відбувається згідно алгоритму:

  1. Кожен з навчальних закладів повинен відредагувати середній бал конкретно для свого ВНЗ.
  2. Після цього Ви надсилаєте звернення у розділ «Контакти» на сайті http://ez.osvitavsim.org.ua з наступними даними: серія, номер, дата видачі атестату; пін-код, номер, рік видачі сертифікату ЗНО; серія, номер, дата видачі паспорту, дата народження; середній бал, який встановлено та який треба встановити. Спеціалісти технічної підтримки змінять загальний середній бал, який надалі буде відображатися коректно.

Перевірку відповідності середнього балу атестату буде здійснено приймальною комісією ВНЗ за пред'явленням оригіналів документів.

ЗАПИТАННЯ:

6.3. Чи можливо виправити помилково вказаний середній бал атестату в Кабінеті вступника, якщо помилку було допущено навчальним закладом, де попередньо здобувалася освіта?

ВІДПОВІДЬ:

У такому випадку змінити середній бал атестата може виключно обраний Вами навчальний заклад за пред'явленням оригіналів атестату та додатку до нього.

ЗАПИТАННЯ:

6.4. Яким чином змінити помилково вказане громадянство або середній бал?

ВІДПОВІДЬ:

Якщо Ваша заява має статус відмінний від «Зареєстровано в ЄДЕБО», то зміну середнього балу та громадянства проводить тільки навчальний заклад. Спеціалісти технічної підтримки можуть змінити ці дані тільки у випадку якщо Ви ще не подали жодної заяви.

ЗАПИТАННЯ:

6.5. Що робити, коли на головній сторінці при реєстрації не встановлюються позначки «Ознайомитись»?

ВІДПОВІДЬ:

Для успішної реєстрації, потрібно ознайомитись із документами на головній сторінці, щоб встановити позначки у відповідних полях потрібно натиснути ліву кнопку «миші». Документ автоматично відкриється у новій вкладці, перегляньте його зміст і тільки після цього встановіть відмітки.

ЗАПИТАННЯ:

6.6. Що робити, коли при реєстрації в електронному кабінеті вступника видає помилку "Дата народженя персони не співпадає з датою народження на документі"?

ВІДПОВІДЬ:

Для виправлення дати народження в документі про освіту (атестат) звертайтесь до навчального закладу, де отримували вказаний документ про освіту, зміни будуть вноситись організація, де Ваш навчальний заклад замовляв атестат. Після внесення змін інформація Єдиній базі оновиться автоматично.

ЗАПИТАННЯ:

6.7. Куди звертатись, якщо необхіно внести зміни в ПІБ чи дату народження у сетифікаті ЗНО?

ВІДПОВІДЬ:

Для виправлення помилки у прізвищі, імені, по батькові чи даті народження в сертифікаті ЗНО необхідно звернутися в регіональний центр оціювання якості освіти.

ЗАПИТАННЯ:

6.8. Яким чином можна подавати електронні заяви, якщо я минулого року вже реєструвався на даному сайті?

ВІДПОВІДЬ:

Для успішної реєстрації в електронному кабінеті під час Вступної кампанії у 2016 р. необхідно повторно реєструватися з даними нової електронної пошти. Інформація про подання заяв до обраних цього року ВНЗ буде відображатися в новому Кабінеті вступника.

ЗАПИТАННЯ:

6.9. Що робити у випадку, якщо домашнього (стаціонарного) телефону немає?

ВІДПОВІДЬ:

Згідно розділу ІІІ "Електронний кабінет вступника" в Інструкції, що розміщена на центральній панелі головної сторінки, номер Вашого мобільного є обов'язковим полем для заповнення, тому за відсутності домашнього (стаціонарного) телефону можете не заповнювати дану форму.

ЗАПИТАННЯ:

6.10. Чому після реєстрації в Кабінеті вступника у формі бали сертифікатів ЗНО за 2016 р. стоять нулі?

ВІДПОВІДЬ:

Бали сертифікатів ЗНО 2016 року автоматично з'являться в особистому Кабінеті вступника після завершення здачі всіх предметів ЗНО.

ЗАПИТАННЯ:

6.11. Що робити якщо при введенні даних система не знаходить атестат та/або сертифікат ЗНО?

ВІДПОВІДЬ:

Достовірність даних атестату Ви можете перевірити звернувшись що навчального закладу, що видав Вам документ про повну загальну середню освіту. Наявність даних сертифікату ЗНО перевіряйте на сайті http://testportal.gov.ua/.

ЗАПИТАННЯ:

6.12. Що робити якщо при реєстрації видає помилку «Персона з такими ПІБ та датою народження вже внесена. Зверніться до супроводу»?

ВІДПОВІДЬ:

Повідомлення про помилку виводиться у зв'язку з тим, що Ви вже були зареєстровані в ЄДЕБО вищим навчальним закладом, в якому попередньо здобували освіту.

ЗАПИТАННЯ:

6.13. Чому на вказану мною електронну пошту не надійшло підтвердження про успішну реєстрацію в електронному Кабінеті вступника, а також не надходять відповіді на питання, що були поставлені спеціалістам технічної підтримки в розділі «Контакти»?

ВІДПОВІДЬ:

Підтвердження про успішну реєстрацію та відповіді на питання для технічної підтримки надходять за умови правильно введених символів діючого e-mail. У випадку, коли Ви виявили помилку у вказаній електронній пошті зареєструйтесь повторно з правильно вказаною адресою. За наявності питань надішліть їх повторно.

 
Максимальний обсяг державного замовлення
images images images